“Cele doua filiale Billa din Bucuresti si Timisoara au fost remodelate dupa un concept (…) inspirat de nevoile actuale ale clientilor nostri. Am obtinut astfel o functionalitate mult imbunatatita a magazinului si am imbogatit si sortimentul de produse cu peste 1.000 de articole”, a declarat Filip Cristescu (foto), directorul de operatiuni al companiei.

Procesul de remodelare a magazinelor a avut in vedere regandirea arhitecturii interioare, prin punerea unui mai mare accent pe zona de produse proaspete, care s-a largit cu peste 70% in fiecare dintre cele doua magazine. Remodelarea a durat aproximativ doua luni si jumatate pentru fiecare filiala.

In plus, au fost facute modificari si la impartirea spatiului interior al magazinelor, intr-o zona de produse proaspete si o alta cu produse de alimente uscate, potrivit unui comunicat de presa emis de companie.

Aproape 45% din cifra de afaceri a Billa Romania este reprezentata de vanzarea produselor proaspete. Prin aceste investitii, dar si prin largirea gamei de produse de acest tip, ne asteptam la o crestere generala a vanzarilor in perioada imediat urmatoare”, a adaugat Cristescu.

Citeste si:

Cele doua unitati – din zona Barbu Vacarescu (Bucuresti) si Liviu Rebreanu (Timisoara) - au acum si doua raioane noi: unul de peste proaspat si altul dedicat vinurilor.

Oficialii Billa anunta ca seria remodelarilor pentru magazinele existente va continua anul acesta.

Primul magazin Billa a fost deschis in 1999, in Bucuresti. In prezent, reteaua numara 55 de unitati in tara, precum si un numar de 3.500 de salariati.

Grupul Rewe mai detine pe piata romaneasca lanturile de magazine de tip discount Penny Market si Penny XXL.