A intrat in recesiune in urma cu doi ani cu o atitudine optimista si nu a crezut ca va ajunge in situatia prezenta. Fara a crede in relevanta datelor publicate de Institutul National de Statistica, Halil Bulut, director general al producatorului de biscuiti RoStar, declara ca principala grija in acest moment o reprezinta incercarea de a trece cu bine peste lunile urmatoare si de a pastra locurile de munca ale angajatilor.
“Noi exprimam realitatea, iar aceasta nu arata pentru moment o iesire din recesiune. Atata timp cat masurile luate nu au fost benefice, iar Romania devine o tara majoritar importatoare, producatorii autohtoni vor suferi din ce in ce mai mult. Importurile masive de marfa mai ieftina nu vor avea un impact benefic pentru producatorii autohtoni, ci duc la inchiderea a din ce in ce mai multor firme”, a declarat pentru wall-street.ro Halil Bulut (foto).

Acesta nu poate vorbi despre modul in care se pregateste pentru perioada post-criza in conditiile in care “nu se vede inca lumina de la capatul tunelului”.

Totodata, Halil Bulut nu crede intr-o revenire a consumului in acest an. “Oamenii inca stau cu stresul ca pot ramane oricand fara un loc de munca, au salariile mici, cauta produse cat mai ieftine, fara a mai pune pret de multe ori pe calitate”, explica oficialul RoStar.

Cea mai mare greseala comisa de seful RoStar inainte de intrarea in recesiune este reprezentata de investitia in sectorul imobiliarelor.

“Afacerea RoStar mergea bine, conditiile de acordare a creditelor erau relaxate si astfel am fost increzatori. De acum inainte nu va mai exista incredere in investitiile imobiliare, logistica, agricultura, ne vom axa pe afacerea de baza, RoStar, si investitii la momentul potrivit in acest sens”, afirma Halil Bulut.

Cititi si Criza a fost o palma buna. Oamenii o luasera razna
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri