Increderea consumatorilor este in continuare afectata de catre masurile guvernamentale de austeritate si de scaderea veniturilor. Cu un nivel de incredere scazut care a dus la o migrare a pietei spre segmentul economic, Ursus Breweries a inregistrat o crestere a cotei de piata valorice, se arata in comunicatul remis de companie.

Pe de alta parte, Heineken Romania a afisat anul trecut o crestere a cifrei de afaceri de 7%, pana la 934 mil. lei net (220 mil. euro).

Heineken se mentine pe crestere: Afacerile au continuat sa urce anul trecut cu 7%

Heineken se mentine pe crestere: Afacerile au continuat sa urce...

In anul 2010, Heineken Romania a inregistrat o crestere de 7% a cifrei de afaceri, comparativ cu 2009, in ciuda trendului descendent al pietei de bere din Romania“, declara Jan Derck van Karnebeek, director general Heineken Romania.

Volumul vanzarilor Heineken Romania s-a majorat anul trecut cu 6% fata de 2009 pe fondul evolutiei marcilor Ciuc Premium si Bucegi.

Dintre marcile din portofoliul Ursus Breweries, Timisoreana are cea mai mare marca de pe piata berii din Romania, in timp ce Ursus ramane lider pe segmentul premium. Si Ursus fara Alcool sau Ursu Black au inregistrat cresteri ale volumelor si cotelor de piata.

Citeste si:

„Datorita prezentei active pe care am pastrat-o in zona Clujului, atat in randul consumatorilor cat si in distributie, volumele de Ursus au crescut in Cluj in ultimele 3 luni ale anului financiar”, se mai arata in comunicat.

Compania mizeaza in continuare pe cresterea cotei de piata valorice a marcii Ciucas si Grolsch.

“Ne-am asumat decizia de a creste valoarea in piata, urmarind o evolutie profitabila in locul cresterii volumelor cu orice pret. Ne vom concentra de asemenea pe imbunatatirea eficientei si productivitatii noastre, precum si pe imbunatatirea activitatii financiare, toate aceaste cu scopul de a ne asigura ca avem o crestere sanatoasa si profitabila”, a declarat Gary Whitlie, Presedintele Ursus Breweries.