"Consumul intern a scazut in acest an chiar mai mult decat in anii precedenti. Nu se vor intampla minuni in urmatorii ani, iar producatorii romani de mezeluri se pregatesc sa iasa la export", a spus Timis.

El a explicat ca firma pe care o conduce se focuseaza pe export din cauza scaderii consumului in acest an si in anii trecuti.

"Acum exportam 12% din productie si ne-am propus sa ajungem la 22-25% la sfarsitul anului. Anul viitor vrem sa ajungem la un nivel al exporturilor de 40%", a adaugat Timis.

In prezent, potrivit datelor prezentate de Timis, Cris-Tim exporta in 12 tari.

Citeste si:

"In acest an investim circa noua milioane de euro, cam tot atat ca in 2010. In acesti ani de criza ne-am crescut productivitatea si eficienta, astfel incat am ajuns sa avem profitabilitate de la vanzari de 48 de tone pe zi, fata de 70 de tone pe zi anul trecut", a mai spus Timis.

Pe langa unitatile de procesare a carnii, grupul Cris-Tim mai detine si ferme de crestere a porcilor.

Printre principalii competitori de pe piata interna a mezelurilor ai Cris-Tim se numara Caroli, Campofrio, Aldis, Angst si H&E Reinert.