In cel de-al doilea trimestru al anului acesta, vanzarile s-au cifrat la 288 de milioane de euro (inclusiv TVA), in crestere cu 8,4%. Raportat la acelasi numar de magazine, avansul a fost de 1,4%.

Per total, vanzarile din Europa (ce reunesc incasarile obtinute in Polonia, Turcia, Romania, Grecia si alte tari) au scazut cu 4,2%, pana la valoarea de circa 3,5 miliarde de euro.

La nivel global, incasarile Carrefour in primul semestru au sporit cu 2,7% (la cursul valutar de schimb curent), pana la 44,6 miliarde de euro. In cel de-al doilea trimestru, vanzarile s-au cifrat la 22,4 miliarde de euro, in crestere cu 1,6%.

Citeste si:

In primele sase luni, Carrefour si-a axat expansiunea pe segmentul supermarketurilor. Astfel, reteaua a sporit cu patru noi supermarketuri, amplasate in Targoviste, Cluj-Napoca, Ploiesti si in Galati.

In prezent, retailerul francez opereaza pe plan local o retea de 23 de hipermarketuri si 36 de supermarketuri.

Citeste aici radiografia pietei de retail romaneasca la 6 luni.

Vestile bune din 2011 in mediul privat: Mii de locuri de munca

Vestile bune din 2011 in mediul privat: Mii de locuri de munca