Lansate in 2009, Red Market a insemnat intrarea Mega Image pe segmentul de discount. Schimbarea de nume este explicata de oficialii companiei printr-o revizuire strategica a portofoliului.
"Clientii nostri vor regasi o sortimentatie mai variata de produse, servicii de calitate, plus oferte speciale pentru acesta perioada de tranzitie”, a declarat Xavier Piesvaux (foto), director general al Mega Image.
Operarea sub un singur brand va simplifica operatiunile pentru organizatie in ceea ce priveste publicitatea si gestionarea sortimentatiei. In acelasi timp, fostele magazine Red Market isi vor mentine modul de operare in magazin, mercantizarea la raft, potrivit comunicatului.
Prin trecerea sub brandul Mega Image, supermarketurile isi maresc oferta de produse cu 1.500 de articole noi.
Cele 11 supermarketuri rebranduite se afla atat in Capitala, cat si in afara ei - 5 in Bucuresti si cate un magazin in Otopeni, comuna 1 Decembrie, Brasov, Constanta, Targoviste si Gaesti.
De curand, retailerul belgian a preluat cele trei supermarketuri G'market din Bucuresti.
[TRANZACTIE in retail: Mega Image preia G’market]
Principalii concurenti ai Mega Image pe segmentul supermarketurilor sunt Billa (57 de unitati) si Carrefour (39 de unitati).
In ultimii 5 ani (2005-2010), retailerii FMCG moderni au deschis magazine cu o frecventa medie de 117 magazine/an, atingandu-se la sfarsitul lui 2010 un total de 729 de unitati, conform companiei Constrast Management-Consulting. Valoarea pietei de retail FMCG (fast moving consumer goods/ produse de larg consum) a fost estimata la 16 miliarde de euro la finalul lui 2010.
In prezent, reteaua Mega Image este formata din 97 de unitati sub brandurile Mega Image (supermarketuri) si Shop & Go (magazin de proximitate).
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: