„Ideea de economie noua ma duce cu gandul la serviciul HDTV, cand toata lumea are echipamentul dar serviciul abia acum intra pe piata. Este ca si cum am fi avut la dispozitie toate mijloacele fizice pentru a excela, a fi mai productivi, mai inovativi, mai constienti de responsabilitatile fata de societate si mediu, dar abia acum am reusit sa dezvoltam cadrul conceptual concret pentru a o face”, a declarat Oproiu.

El a adaugat ca in noua economie, clientii hotelurilor au asteptari mai ridicate si o atentie sporita la detalii, precum si o dorinta mai mare de personalizare a serviciilor.

„Hotelurile boutique sunt un element de ”noua economie” care este aici de ceva vreme. Lanturile clasice au reprezentat pentru industrie ceea ce linia de asamblare a reprezentat pentru autoturism, iar acum clientul intelege ca are dreptul sa fie tratat altfel. Acest lucru inseamna o intensificare a concurentei si implicit impingerea calitatii spre un nivel mai rafinat ”, este de parere managerul dezvoltatorului imobiliar.

Oproiu este de parere ca trendul serviciilor de tip boutique se va extinde inclusiv pentru categoria unitatilor de trei stele, acest lucru fiind ajutat de noile tehnologii si tehnici de lucru dezvoltate in ultima vreme.

„Cu alte cuvinte, clientul se va astepta sa primeasca personalizare si atentie la detalii mai degraba decat location-location-location”, a precizat directorul D&M Perfect Real Estate.

Alex Oproiu vede in repozitionarea Wall-Street.ro o actiune fireasca, in ton cu modificarile rapide din economia reala a Romaniei.

„Repozitionarea pe noua economie este o reactie fireasca, desi nu pot spune ca pana acum wall-street.ro a fost rupt de aceasta tendinta, dimpotriva. In ceea ce priveste asteptarile, sper sa vad mai multe opinii transante si mai putine abordari de tipul ”toata lumea are dreptate”, a incheiat managerul.