Totalul investitiei in primele doua locatii Flanco World ajunge la 6,3 milioane euro. Magazinele sunt fie amplasate in orase mari si medii, in centre de retail usor accesibile, alaturi de alte puncte de interes. Compania va deschide anual patru locatii de tip Flanco World in Romania.

Retailerul de electrocasnice Flanco International anticipeaza ca va deschide in acest an patru magazine Flanco World (de peste 2.000 mp), conceptul fiind lansat pentru prima data in 2005, la Brasov.

Primul magazin deschis va fi cel din parcul de retail Baneasa (aproximativ 3.500 mp). "Pe langa acestea, vom inaugura si magazine medii (700 1.000 mp). Targetam zonele cu ancore comerciale: parcuri de retail, centre comerciale. 2 milioane de Euro vor fi investite doar in Flanco World din Baneas, " a declarat pentru Wall-Street directorul de marketing al Flanco, Violeta Sarbu.

Flanco a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 92 milioane euro in segmentul de retail. "Vanzarile realizate sunt in linie cu strategia de dezvoltare prudenta pe care actionarii Flanco au agreeat-o," precizeaza oficialii Flanco.

Citeste si:

Una din cele mai importante investitii realizate anul trecut de companie a fost reprezentata de momentul in care s-au investit aproximativ 4,2 mil. euro intr-un magazin de mare suprafata - Flanco World pe platforma comerciala de la marginea orasului Brasov ( cea mai mare din Romania), aceasta valoare incluzand si pretul constructiei achizitionate de la Mobexpert.

In ceea ce priveste evolutia preturilor pentru produsele electronice si electrocasnice in 2006, reprezentantii companiei se asteapta ca trendul general sa fie descrescator, in timp ce piata de profil va fi intr-o "usoara scadere".

Principalii concurenti ai retailerului sunt Domo Retail (compania care detine reteaua Domo), care a anuntat pentru anul trecut o cifra de afaceri de 120 de milioane de euro) si liderul pietei Altex care a anuntat pentru anul trecut o cifra de afaceri (fara TVA) de 275 de milioane de euro si un profit net de 7,5 mil. euro.