„La CFR sunt 10.800/11.000 de angajati, mai sunt 9.000 la Granpet. Deci vom avea in jur de 20 000 de oameni. Nu intentionez sa dau oamenii afara. Eu tin la oameni, chiar am o fundatie care se ocupa de cateva sute de copii, din care, in viitor vom recruta project managerii. Pentru mine resursa umana este foarte importanta”, a declarat Gruia Stoica.

Omul de afaceri nu a exclus insa complet varianta unor concedieri.

„Avem de luat niste decizii grele. Stim ce am luat si ne-am asumat aceasta responsabilitate. Cu siguranta in anumite puncte este nevoie de restructurare. Nu vrem sa cream probleme sociale ci chiar as vrea, ca impreuna cu ministerul Muncii si Protectiei Sociale sa gasim solutii, sa nu dam oamenii afara sau sa le oferim altceva. Exista o supradimensionare de personal. O prima masura a fost luata deja de ministerul Transporturilor care vizeaza 1.000 de oameni, plus inca 500 de oameni dupa restructurare”, a mentionat Stoica.

Noul proprietar al CFR Marfa a mai adaugat ca din toamna compania are de gand sa produca prima locomotiva romaneasca de dupa 1990, la Reloc Viitor Electroputere Craiova.

Citeste si:

Grup Feroviar Roman (GFR), compania condusa de Gruia Stoica, a fost declarat castigator in procesul de privatizare a CFR Marfa, oferind un pret de 202 milioane euro pentru pachetul de 51% din actiuni si asumandu-si investitii de 900 milioane lei plus 1,5 milioane euro investitii de mediu.

Tranzactia nu este insa complet finalizata, fiind inca nevoie ca Gruia Stoica sa vireze in zilele urmatoare suma stabilita in conturile statului roman.

GFR a fost singura companie ramasa in cursa pentru preluarea CFR Marfa, dupa ce atat asocierea dintre Transferoviar Grup - Donau Finanz cat si OmniTRAX s-au retras din cursa privatizarii, ca urmare a faptului ca au cerut mai mult timp pentru a efectua un audit profesionist al transportatorului feroviar de marfa iar statul roman a respins solicitarile.