Profitul companiei in primele noua luni a fost de 5,42 mil. lei.

Printre produsele lansate anul acesta se numara Raraul MBS – mamaliguta cu branza de vaci si smantana, Zuzu Bifidus Snack si Fruzu.

Albalact produce peste 80 de sortimente de lactate sub marcile Fulga, Zuzu, Fruzu, De Albalact si Raraul. Albalact detine si pachetul majoritar de actiuni (99,01%) al societatii Raraul Campulung Moldovenesc, specializata in domeniul productiei de branzeturi, sub brandul omonim Raraul.

Citeste si:

In prezent, Zuzu este lider pe segmentul laptelui pasteurizat, cu o cota de piata de 29.5% in valoare, dar este lider si in total piata de lapte (lapte UHT si lapte pasteurizat), cu o cota de piata de 21.1% in valoare, in septembrie 2013.

Infiintata in anul 1971 si transformata in societate comerciala pe actiuni in 1990, Albalact a fost privatizata in 1999. Compania are peste 800 de angajati si peste 5.000 de actionari si este listata la categoria a III-a a Bursei de Valori Bucuresti. Albalact detine si 99,01% din pachetul de actiuni al societatii Raraul Campulung Moldovenesc.

Irina Mandoiu, director comercial Albalact, va participa in calitate de speaker la prima editie a conferintei internationale retailArena unde va discuta despre cum poate un producator sa atraga atentia consumatorilor odata ajunsi in magazin.