Dedeman, cel mai mare retailer in domeniul bricolajului din Romania, cu afaceri care la nivelul anului trecut au depasit pragul de 600 de milioane de euro, vrea ca in urmatorii doi ani sa inaugureze trei noi unitati in Bucuresti si ia in calcul extinderea si la nivel regional.

“In urmatorii 3-5 ani dorim sa ne consolidam pozitia pe piata si sa concretizam planurile noastre de extindere inafara tarii prin alegerea locatiei in care urmeaza sa facem acest pas, precum si inaugurarea primelor magazine. (...) La nivel local, avem ca obiectiv in acest an sa deschidem patru noi magazine, iar daca vom obtine la timp Autorizatia de Constructie avem resurse sa inauguram si al cincilea magazin. In ceea ce priveste extinderea la nivelul Capitalei, obiectivul nostru principal este ca in Bucuresti sa deschidem 3 noi magazine in urmatorii 2 ani”, a declarat pentru wall-street.roDragos Paval, presedinte al Dedeman.

Bucurestiul a devenit unul dintre cele mai fierbinti puncte de pe harta de interes a retailerilor in bricolaj in ultimii ani, fiind locul unde se gasesc circa peste 20 de magazine de profil, dar unde inca este loc de crestere, in opinia jucatorilor din piata.

In acest sens, francezii de la Leroy Merlin au demarat deja planul de extindere in Bucuresti dupa achizitionarea unui teren pe soseaua Alexandriei, iar compania urmareste cu interes si zona de Est a Capitalei, unde si-ar dori sa ridice o a treia unitate din Capitala.

Intrebat cum apreciaza schimbarile din piata sau daca intentioneaza sa achizitioneze vreunul dintre competitorii care si-au manifestat interesul de a pleca de pe piata locala, Dragos Paval nu a dorit sa comenteze, dar a aratat ca piata este una extrem de competitiva.

“Activam intr-o piata extrem de competitiva , suntem caliti si obisnuiti sa ne adaptam imediat la miscarile facute de concurentii nostri indiferent de originea lor”, a aratat Paval.

O listare pe bursa?

Dupa o crestere spectaculoasa in perioada de criza, reusind sa ajunga la 37 de magazine la nivel national si la un rulaj de peste 600 de milioane de euro, un pas firesc pentru orice companie de succes care isi doreste extinderea ar fi listarea la bursa, insa Dragos Paval nu este deocamdata interesat de acest pas, cel putin asta reiese din declaratia acordata jurnalistului wall-street.ro.

“Motivatia principala pentru care o companie se listeaza la bursa este sa obtina finantare. Noi, din fericire, nu suntem in situatuia in care sa nu ne putem imprumuta de la banci”, a precizat seful Dedeman.

Dedeman este in prezent cel mai mare jucator din comertul de bricolaj. Potrivit datelor publicate la Ministerul de Finante, la nivelul anului 2012 piata de bricolaj din Romania era dominata de jucatorii romani Dedeman, Ambient (Sibiu) si Arabesque (Galati) si se ridica la o valoare totala de circa 2 miliarde de euro.

Printre alti jucatori prezenti pe piata DIY (Do it Yourself) se numara Praktiker, Kingfisher (Brico Depot), Baumax, Hornbach, OBI sau Leroy Merlin.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri