Bilka Steel, cel mai mare producator roman de invelitori metalice (tigla metalica), a inregistrat la finalul lunii mai o crestere a cifrei de afaceri de 43 de procente comparativ cu aceesi perioada a lui 2013.

Cresterea afacerilor Bilka din acest interval a fost sustinuta, pe langa investitiile realizate la inceputul anului, de trendul ascendent al pietei de acoperisuri metalice si de conditiile meteo favorabile. ”Piata a inregistrat o crestere de aproximativ 5%, dupa estimarile noastre. Acest aspect s-a simtit intr-un mod pozitiv si in vanzarile companiei. Diferenta pana la 43 de procente se datoreaza partenerilor nostri, pe de-o parte furnizorii de materie prima si pe de alta parte distribuitorii si montatorii, cu care am reusit sa punem la punct un sistem logistic performant de tip supply chain management. Cheia in aceasta industrie este flexibilitatea si rapiditatea cu care companiile transforma o masurare a unei cladiri intr-un acoperis durabil ”, a declarat Horatiu Tepes, proprietarul Bilka Steel.

Noua linie de productie a sustinut cresterea Bilka Steel

Compania din Brasov a pus in functiune la sfarsitul lunii aprilie o noua linie de productie care creste capacitatea de productie pentru tigla metalica Clasic cu 30%. Aceasta investitie face parte din programul investitional demarat la inceputul anului, care se ridica la aproximativ cinci milioane de euro si se va finaliza in 2016.

”Pana acum ne-am concentrat si am reusit sa avem o capacitate mare de livrare, un sistem logistic rapid si relatii de colaborare cu distribuitorii la nivelul intregii tari.. Noua linie de productie va permite o mai mare flexibilitate a fluxurilor de productie. In perioada de sezon din anii trecuti produceam la capacitate maxima, iar fara aceasta investitie suntem siguri ca anul acesta, in perioada iunie-octombrie, nu am fi reusit sa facem fata comenzilor”, a precizat Horatiu Tepes.

Focus pe exporturi

Productia din fabrica de la Brasov merge in proportie de 95% pe piata interna, exporturile reprezentand doar 5%. ”Anul acesta, principalele tari catre care vor ajunge produsele Bilka sunt regiunile ex-sovietice sau Slovacia. Germania, Austria, Ungaria si Bulgaria. Sunt alte piete unde am reusit sa intram inca de anul trecut si pe care vom continua sa livram si in 2014. Odata cu cresterea capacitatii de productie si cu intensificarea vanzarilor in tari precum Solovacia, avem mijloacele si resursele necesare pentru a ne focusa mai mult pe exporturi”, a mai precizat Horatiu Tepes.

Bilka a inregistrat in 2013 afaceri de 104 milioane de lei (cca. 23 milioane de euro). Bilka Steel din Brasov isi desfasoara activitatea in prezent in mai multe hale de productie care acopera o suprafata de 45.000 mp. Pe poarta fabricii au iesit doar anul trecut peste 3,2 milioane mp de tigla metalica.

Principalii concurenti ai Bilka la nivel local sunt Lindab (Suedia), Ruukki (Finlanda), Coilprofil, Megaprofil sau Final Distribution.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri