Brandul Noriel a fost lansata pe piata de sotii Mirela si George Constantinescu, de profesie ingineri. Compania a inceput prin a produce jocurile "Nu te supara, frate", "Comoara lui Piticot" sau "Pacalici" in diverse sectii din Bucuresti, iar in 1999 a infiintat propriul centru de productie in Prahova.

“Atunci cand am venit eu in companie am avut ca proiect comun sa dezvoltam un concept nou de retail de jucarii si am inceput. Am inceput cu primele magazine in Auchan, Baneasa, AFI Cotroceni si am inceput sa construim un mix de produse pe care noi il consideram adecvat, in momentul respectiv in piata existand diverse magazine de jucarii, insa calitatea produselor era indoielnica”, a declarat Cristian Constantinescu pentru wall-street.ro.

In prezent, retailerul cuprinde o retea de 44 de magazine. Recent, compania a lansat pe piata un nou concept – one-stop shop – adresat copiilor cu varsta cuprinsa intre 0 si 3 ani. Conceptul de “one-stop shop” are o suprafata de 1.000-1.500 mp si primele locatii vor fi deschise in centrul comercial Vitantis si parcul de retail Vulcan din Bucuresti. “Avem si produse proprii, dezvoltate cu un partener din China. Suntem atenti in a avea o sortimentatie variata. Industria este una extrem de competitiva, este crucial sa fii la curent cu noutatile care apar in piata”, a adaugat Cristian Constantinescu.

Noriel lanseaza un nou concept de retail. Ce presupune "one-stop shop"

Noriel lanseaza un nou concept de retail. Ce presupune "one-stop shop"

Citeste si:

Planurile companiei vizeaza extinderea acestui concept, cu suprafete cuprinse intre 700 si 1.000 mp, in orase cu peste 100.000 de locuitori. In plus, Noriel vizeaza extinderea in urmatorii cinci ani pe pietele din regiune, pe lista fiind tari precum Bulgaria, Ungaria si Serbia.

In ceea ce priveste cifra de afaceri, CEO-ul Noriel estimeaza pentru acest an un prag de 25 mil. euro, in crestere fata de 2013 cand retailerul a incheiat cu afaceri de 18 mil. euro.

Piata jucariilor din Romania va creste in 2014 cu aproximativ 20%, in contextul in care companiile care activeaza in aceasta industrie isi promoveaza tot mai agresiv produsele si anunta promotii tot mai dese. Astfel, piata de jucarii din Romania ar putea urca anul acesta la valoarea de aproximativ 120 de milioane de euro.

Cristian Constantinescu, CEO Noriel, este unul dintre speakerii celei de-a doua editii a conferintei retailArena - Innovation in Retail, unul dintre cele mai importante evenimente dedicate comertului traditional si online, organizat de wall-street.ro.