Din noua pozitie, el va coordona platformele de Brand si Trade Marketing pentru bauturile din portofoliul PepsiCo in Romania, Grecia, Bulgaria, Serbia, Albania, Croatia, Macedonia, Muntenegru, Bosnia, Malta, Cipru si Israel, care numara peste 67 de milioane de consumatori.

In noul rol, Calin Clej va asigura implementarea planurilor integrate de activitati pentru bauturile PepsiCo si va dezvolta noi sinergii in regiunea pietelor balcanice.

“Povestea mea alaturi de PepsiCo a inceput acum 13 ani, timp in care mi-am dezvoltat abilitatile si experienta, lucrand pentru unele dintre cele mai cunoscute branduri din lume. Sunt incantat sa preiau aceasta functie, care imi va permite sa gestionez planuri de activitati integrate pentru bauturile PepsiCo intr-o regiune mai mare si mai provocatoare din Europa”, a comentat Calin Clej, Marketing Director, PepsiCo Greater Balkans Beverages & South Eastern Europe Franchise.

Citeste si:

Calin Clej conduce, in Romania si in regiune, dezvoltarea platformei de comunicare pentru toate bauturile din portofoliul companiei: Pepsi, 7UP, Mirinda, Mountain Dew, Rockstar, Prigat, Lipton si Gatorade.

Produsele PepsiCo sunt vandute peste 200 de tari si teritorii din intreaga lume. In 2013, PepsiCo a avut un venit net de peste 66 miliarde dolari si are 22 de branduri care genereaza fiecare peste de 1 miliard de dolari in vanzari anuale de retail.