Lucrarile la cea de-a 41-a unitate a lantului de magazine pentru casa si gradina detinut de fratii Dragos si Adrian Paval au inceput inca din toamna anului trecut. Mai mult, Dedeman a demarat la inceputul lunii noiembrie o ampla campanie de recrutare, in noul spatiu comercial urmand sa isi desfasoare activitatea circa 200 de angajati.

Dupa plecarea OBI din Romania, bulevardul Theodor Pallady din Bucuresti, a ramas singura iesire spre o autostrada din Bucuresti neacoperita de un retailer specializat in bricolaj, iar magazinul Dedeman va fi in momentul de fata singurul specializat in amenajarea casei si gradinii din zona de Est a Capitalei, iesirea spre autostrada A2.

Planurile Dedeman in 2015: inca cinci noi spatii comerciale

Dedeman planuieste ca in 2015 sa mai deschida inca 4 -5 magazine si sa ajunga la un total de 45 de unitati, ca parte a planului de a ajunge la 50 de magazine pe intreg teritoriul tarii.

In ceea ce priveste dezvoltarea la nivelul tarii, sefii Dedeman planuiesc sa mai deschida pana la cinci noi magazine pe plan, insa totul depinde in cea mai mare parte de obtinerea autorizatiilor de constructie. “Ne-am propus ca pana la finalul anului 2016 sa ajungem la un total de 50 de magazine, insa ritmul dezvoltarii depinde intr-o foarte mare masura de numarul de autorizatii de constructie pe care il primim. (…) Avem in curs mai multe autorizatii, pentru dezvoltare a 4 -5 noi locatii in 2015. Avem buget si pentru cinci, dar suntem constransi de autorizatiile de constructie”, a declarat Dragos Paval, presedintele Dedeman, intr-un interviu acordat wall-street.ro, la finalul anului trecut.

Citeste si:

Cu trei magazine in Capitala, Dedeman isi propune ca pana in 2016 sa mai deschida cel putin trei noi spatii comerciale, in asa fel incat sa acopere aproape fiecare sector al Capitalei. Momentan, Dedeman are magazine in cartierele Militari (sector 6), Berceni (sector 4) si Colentina (sector 2), urmand sa mai inaugureze un magazin pe bulevardul Theodor Pallady (sector 3), dar in zona Pantelimon – soseaua Vergului, unde a cumparat un teren in valoare de 6 milioane de euro, precum si in zona de Nord a Capitalei, unde retailerul va construi cel mai mare magazin de bricolaj din Romania, chiar langa suedezii de la IKEA.

Cum va arata piata de bricolaj in 2015

Piata locala de bricolaj a trecut in 2014 prin cea mai mare schimbare din istoria sa, fiind cea mai dinamica piata din economie, marcata de achizitii, exituri, dar si consolidari. Intrebat despre cum vede piata bricolajului in 2015, Paval sustine ca se asteapta ca aceasta sa isi continue evolutia.
“Piata bricolajului este un sector foarte competitiv si va fi dinamic din toate punctele de vedere, inclusiv in 2015. Ne asteptam ca piata sa continua sa creasca”, a mai spus seful celui mai mare retailer in bricolaj.

In ceea ce priveste business-ul, Dragos Paval a precizat faptul ca 2014 a fost un an “foarte bun”, in care Dedeman a reusit sa isi depaseasca tinta de crestere prognozata la inceputul anului, de 8%. Afacerile retailerului Dedeman s-au ridicat anul trecut la peste 720 de milioane de euro, in crestere cu aproape 30% fata de nivelul inregistrat cu un an in urma.

Principalii concurenti ai Dedeman la nivel local sunt Arabesque, Ambient, Kingfisher, Leroy Merlin sau Hornbach.