Companiile din Romania cu cele mai mari profituri (primele 200 din top) au avut anul trecut un profit net in valoare de 24,9 miliarde de lei (5,61 miliarde de euro), mai putin cu 1,1 miliarde de lei (250 de milioane de euro) fata de 2013, conform datelor oferite wall-street.ro de catre Registrul Comertului.

Cele mai profitabile 200 de companii din Romania

Compania cu cel mai mare profit este, ca de obicei, gigantul austriac OMV Petrom, cea mai mare companie si dupa cifra de afaceri, care anul trecut a avut un profit net de 1,83 miliarde de lei. In 2013, profitul net al companiei a fost de 4,83 miliarde de lei, mai mare cu trei miliarde de lei.

OMV Petrom, companie cu 17.866 de angajati anul trecut, a avut afaceri de 16,5 miliarde de lei in 2014.

Si locul a doilea a fost ocupat si in 2014 si in 2013 de aceeasi companie, adica Romgaz, care anul trecut a avut un profit net de 1,4 miliarde de euro.

Pe de alta parte, primele zece companii in functie de profit net, au avut castiguri de 8,12 miliarde de lei (1,82 miliarde de euro) anul trecut.

Vezi top 200 companii in tabelul atasat articolului WALL-STREET.RO

Informatiile au fost furnizate de Oficiul National al Registrului Cometului din datele primite de la Ministerul Finantelor Publice. Datele cele mai recente pentru anul 2014 sunt din data de 3 iunie (605.199 situaii financiare), pana la aceasta data 80% dintre companii depunandu-si bilanturile financiare.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri