Rompetrol Financial Group SRL a vandut in sedinta de tranzactionare de vineri un pachet de 0,11% din capitalul Rompetrol Rafinare Constanta SA (RRC), pentru 2,16 milioane lei (858.000 dolari).

Cele 23 milioane titluri au fost transferate in cea mai mare parte intr-o singura tranzactie in valoare de 2,16 milioane lei, care a reprezentat 67% din totalul schimburilor de vineri cu actiunile Rompetrol Rafinare.

Pretul la care s-a realizat transferul, 0,0940 lei, a fost foarte aproape de cotatia medie, de 0,0942 lei, si cu 2,45% sub pretul de inchidere de vineri, de 0,0963 lei. Tranzactia de vineri a dat o valoare de piata a Rompetrol Rafinare de 789 milioane dolari.

Potrivit cotatiei de inchidere a sedintei de vineri, capitalizarea RRC a fost de 2,03 miliarde lei (806,6 milioane dolari, 606 milioane euro).

Rompetrol Financial Group a mai vandut pe 20 martie 17,5 milioane actiuni ale Rompetrol Rafinare Constanta SA (RRC), pentru 1,65 milioane lei. In total, aceste doua pachete cumulate, 40,5 milioane titluri, reprezinta 0,19% din capitalul social al Rompetrol Rafinare Constanta.

Intermediarul tranzactiilor a fost casa de brokeraj Eastern Securities SA.

Rompetrol Rafinare a afisat pentru anul trecut o pierdere de 77,9 milioane lei (23 milioane euro) si o cifra de afaceri de 5,4 miliarde lei (1,6 miliarde euro). Compania are un capital social de 2,11 miliarde lei. Titlurile societatii sunt tranzactionate la categoria a doua a BVB, sub simbolul RRC.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri