Asociatia "Berarii Romaniei " a anuntat vanzari de 2,54 milioane de hectolitri de bere in primul trimestru al anului 2007, cu 37% mai mult comparativ cu perioada similara a anului trecut.

Asociatia "Berarii Romaniei", din care fac parte Heineken, Interbrew, United Romanian Breweries Bereprod si Ursus Breweries a anuntat, luni, cresterea vanzarilor de bere cu 37 % in primul trimestru al anului.

"Avand in vedere cresterea constanta, an de an, a vanzarilor in timpul sezonului rece, putem spune ca berea incepe sa fie considerata din ce in ce mai putin un produs sezonier. Tot mai multi romani aleg berea, indiferent de conditiile meteorologice pentru ca acest produs este 100 % natural si potrivit pentru toate momentele de consum", a declarat directorul general al Asociatiei "Berarii Romaniei", Constantin Bratu.

Citeste si:

Fata de 2005, consumul mediu de bere a crescut cu 16 %, pana la 81 de litri pe cap de locuitor, in prezent.

"In pofida ascensiunii indiscutabile a PET-ului , ambalajul de sticla ramane preferatul romanilor", a adaugat Constantin Bratu. Acesta a precizat ca berea la stica reprezinta 46,2 % din totalul vanzarilor.

Membrii sociatiei au investit peste 550 de milioane de euro pana in prezent, contribuind cu peste 200 de milioane de euro la bugetul de stat. Pentru 2007, acestia si-au propus sa realizeze un proiect social de educare a conducatorilor auto in sensul de a nu consuma alcool cand sunt in trafic.