Institutul de cercetare GfK Romania, filiala companiei germane GfK, a afisat un profit brut de 1,3 milioane lei si o cifra de afaceri neta de 12,4 milioane lei in 2006, potrivit datelor prezentate de companie in Monitorul Oficial.

In luna ianuarie a acestui an, GfK Romania a fost anuntata drept castigatoarea licitatiei pentru furnizarea de date de audienta TV. La licitatia prevazuta de legislatia in vigoare, care s-a desfasurat in perioada iulie 2006-ianuarie 2007, au mai participat Media Research din Cehia si TNS-AGB International, actualul furnizor de date de audienta TV.

Intre 1 ianuarie 2008 si 31 decembrie 2011, GfK va monitoriza 32 de televiziuni (programe, reclame si promo-uri) in vederea furnizarii de date de audienta industriei de media si publicitate, reprezentata de Autoritatea Nationala pentru Masurarea Audientei (ARMA).

Citeste si:

Contractul dintre compania de cercetare GfK Romania si ARMA, pentru furnizarea de date de audienta TV intre ianuarie 2008 si decembrie 2011, valoreaza peste opt milioane de euro.

GfK Romania este filiala companiei germane GfK, unul dintre liderii mondiali in domeniul cercetarilor de piata, care a realizat, in anul 2005, o cifra de afaceri de peste 935 milioane de euro.