Producatorul de electrocasnice Arctic Gaesti SA a raportat anul trecut un profit brut de 52,5 milioane lei (14,91 milioane euro), mai mare cu 11% fata de cel inregistrat de companie in 2005.
Compania Arctic a avut anul trecut, o cifra de afaceri de peste 726 milioane lei (206 milioane euro), mai mare cu aproximativ 30% fata de 2005. Volumul total al vanzarilor in 2006, s-a ridicat la 1.44 milioane de unitati, 741.000 din produse fiind exportate in peste 35 de tari. Arctic detine o cota de 31,7% pe piata de produse electrocasnice, anunta Monitorul Oficial, potrivit NewsIn.

In primul trimestru din acest an, Arctic a afisat o cifra de afaceri de 42 milioane euro, in crestere cu 24% fata de perioada similara a anului trecut. Din volumul total al vanzarilor inregistrate pe primul trimestru, peste 177.000 de unitati au fost exportate, atat pe pietele europene, cat si catre Orientul Mijlociu si Africa. La sfarsitul anului trecut, Arctic avea 1.600 de angajati, cu 900 mai putini decat in 2003.

Arctic a fost infiintata in 1968, iar in 1970 a inceput productia de frigidere la Gaesti. Grupul turc Arcelik a cumparat Arctic in 2002. in perioada 2002-2005, grupul Arcelik a investit in fabrica Arctic de la Gaesti 35 milioane de euro, care au dus la triplarea capacitatii de productie, a exporturilor si a cifrei de afaceri.

In 2006, grupul Arcelik a avut o cifra de afaceri de 3,9 miliarde euro, un volum al vanzarilor de peste 10 milioane de unitati si un numar de peste 15.000 de angajati. Pana in anul 2010, Arcelik si-a propus sa devina unul dintre cele mai puternice zece branduri din lume pe segmentul electrocasnice. Arcelik a vandut in 2005 peste 8,2 milioane de produse electrocasnice, cu 10% mai mult comparativ cu anul 2004 si a inregistrat o cifra de afaceri de 3,1 miliarde euro.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri