Compania Prodplast SA Bucuresti a afisat un profit net in primul trimestru de 1,28 milioane lei (peste 380.000 euro), in crestere cu 97% fata de perioada similara a anului trecut, pe fondul cresterii afacerilor companiei, informeaza NewsIn. Prodplast a incheiat primele trei luni din 2006 cu un profit net de 650.440 lei.

Cifra de afaceri a companie in primele trei luni a fost de peste 17 milioane lei (peste 5 milioane euro), in crestere cu 28,4% fata de perioada similara a anului trecut, cand afacerile companiei au fost de 13,23 milioane lei.

Producatorul de mase plastice Prodplast Bucuresti, listat la Bursa de Valori Bucuresti (BVB), estimeaza in acest an un profit brut de 4,9 milioane lei (1,47 milioane euro), cu 5% peste nivelul anului 2006.

Compania estimeaza in 2007 venituri totale de 69,27 milioane lei, cu 4,45% mai mari decat in 2006, cand acestea au fost de 66,32 milioane lei. Cheltuielile totale ale Prodplast sunt prevazute sa atinga in 2007 nivelul de 64,376 milioane lei, in crestere cu 4,4% fata de anul anterior, cand cheltuielile au fost de 61,66 milioane lei. Prodplast a obtinut in 2006 un profit net de 3,95 milioane lei (1,17 milioane euro), in crestere cu 4% fata anul precedent, cand profitul a fost de 3,8 milioane lei. Cifra de afaceri a companiei a fost anul trecut de 63,8 milioane lei, in crestere cu 8% fata 2005, cand Prodplast a obtinut o cifra de afaceri de aproape 59 milioane lei.

Prodplast are un capital social de 37,85 milioane lei, divizat in 37,85 milioane actiuni, cu o valoare nominala de un leu. Principalii actionari ai Prodplast sunt Nord SA cu 24,66%, SIF Banat Crisana (SIF1) cu 6,58%, iar SIF Moldova cu 5,08%.

Titlurile companiei se tranzactioneaza la categoria a doua a BVB, sub simbolul PPL. Capitalizarea companiei este de 112,78 milioane lei (34 milioane euro), aferenta cotatiei de 2,98 lei, inregistrata pe 15 mai.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri