Biborteni Romania a lansat apa minerala in trei variante de carbonatare si estimeaza ca aceste noi produse vor contribui cu pana la 30 % la cresterea vanzarilor in 2007.
"Am lansat apa minerala in trei variante de carbonatare pentru a ne adresa mai multor categorii de consumatori. Previzionam ca cele trei sortimente de apa minerala vor creste vanzarile cu 25-30 % in 2007, fata de 2006", a declarat Madalin Simion, brand manager Biborteni.

Acesta a precizat ca pentru acest an se urmareste mentinerea cotei de piata de 5 %.

"Ca obiectiv ne propunem sa mentinem cota de piata de 5 % si sa castigam la nivelul unui an 1-2 %. In plus avem asteptari mari si de la Valea Brazilor, care ar trebui sa ne creasca vanzarile cu cel putin 20%", a mentionat Madalin Simion.

Pentru promovarea celor trei sortimente, Biborteni Forte, Biborteni Echilibrata si Lejera, compania a alocat 1,5 milioane de euro.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri