Actionarii fondatori ai Domo vor pastra 25% din actiuni. Valoarea tranzactiei nu a fost dezvaluita.

“Dupa investitiile in Technomarket si Technomobile, tranzactia Domo ne va consolida pozitia pe piata retailului de produse electronice din regiune", a declarat Petri Karjalainen, managing partner la Equest Partners Limited, consilierul de investitii al EIB.

Domo, al doilea jucator pe piata de retail romaneasca dupa cifra de afaceri, estimeaza pentru 2007 venituri de peste 180 milioane euro, datorita unei cresteri puternice a vanzarilor inregistrata in prima parte a anului.

Citeste si:

Lantul de distribuitie de electrocasnice, electronice si produse IT&C Domo include in prezent 114 magazine, urmand ca pana la sfarsitul acestui an sa mai fie deschise inca 11 magazine, potrivit oficialilor companiei. Reteaua Domo in Romania insumeaza peste 45.000 metri patrati si are peste 1.050 angajati. Lantul de magazine din Bulgaria are o suprafata totala de peste 3.500 metri patrati si 100 angajati.

Jucatorii concurenti pe piata de profil sunt Altex cu o cifra de afaceri de 274,3 milioane euro si Flamingo International, care a preluat lantul de electrocasnice Flanco la mijlocul lui 2005. Reteaua Flanco a avut vanzari de 92 de milioane de euro in 2005, iar reteaua Flamingo a raportat vanzari de 84 milioane de euro.