Delhaize Group, operatorul supermarketurilor Mega Image din Romania, a raportat in al doilea trimestru venituri de 40,3 milioane euro in Romania si Indonezia, in crestere cu 21,1% fata de perioada similara a anului precedent, potrivit raportului financiar al companiei.
Grupul belgian a inregistrat in al doilea trimestru, in Romania si Indonezia un profit operational de 400.000 euro. In primul semestru al anului, veniturile Delhaize au crescut in cele doua tari cu 18,2% si profitul operational cu 52,4%.

La nivel mondial, veniturile Delhaize din primul semestru au scazut cu 0,4% pana la 9,5 miliarde euro, datorita deprecierii dolarului american cu 7,5%. Profitul operational a crescut cu 5,3% pana la 478,6 milioane euro, iar profitul net a scazut cu 11,2% pana la 173 milioane euro.

In Romania, belgienii de la Delhaize sunt prezenti din anul 2000 cand au achizitionat 51% din actiunile Mega Image, ulterior pachetul de actiuni majorandu-se la 70%. La sfarsitul lui iunie 2004, grupul belgian a preluat integral reteaua de magazine ce poarta sigla Mega Image.

Grupul Delhaize fondat in Belgia in anul 1867 are cele mai multe magazine in Statele Unite, Belgia si Grecia. In anul 2006, Delhaize Group a inregistrat vanzari de 19,2 miliarde euro, iar profitul net a fost de circa 352 milioane euro. Delhaize Group este cotat la Euronext Brussels (DELB) si la New York Stock Exchange (DEG).

La sfarsitul anului trecut, Delhaize Group avea o retea de 2.705 magazine fiind activ in opt tari, pe trei continente, iar numarul de angajati era de peste 142.000. Cea mai mare parte a retelei, 85% este reprezentata de magazine de tip supermarket, iar restul constau in magazine de proximitate, magazine specializate si magazine de convenienta.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri