Lantul elen de restaurante de tip fast-food Gregory\'s si-a inchis una din unitatile cele mai importante de pe piata romaneasca, cu sediul in Piata Romana, din Capitala.
"Motivul incetarii operarii locatiei in Romana este legat de faptul ca nu s-a putut ajunge la un acord cu proprietarul vizand prelungirea contractului in conditii amiabile si nu chiria ridicata. Suntem in cautarea unei noi locatii in aceasta zona", a declarat pentru Wall-Street Cristian Mesaros, directorul general al Gregory's Romania.

De curand, fast-foodul Mc Louf de la Gara de Nord, o investitie de 750.000 euro a cinci libanezi, si-a inchis obloanele, principalele bariere in dezvoltarea afacerii fiind reprezentate de cheltuielile si taxele ridicate, dar si de numarul mare de controale.

Lantul elen de restaurante de tip fast-food Gregory's Romania estimeaza pentru 2007 o crestere de aproximativ 35% a afacerilor sale, pana la 4,5 milioane euro, fata de 3,35 milioane euro in 2006.

Investitiile realizate in Romania de filiala locala a lantului elen se ridica la 9.200.000 lei (peste 2,5 mil. euro), pentru 2007 fiind bugetate investitii in valoare totala de 500.000 euro, atat in locatiile existente, cat si pentru deschiderea unora noi, acestea din urma necesitand un capital cuprins intre 80.000 euro si 150.000 euro, in functie de marime.

Tinand cont de faptul ca ultimele doua locatii au fost deschise la sfarsitul lui 2005, compania si-a propus pentru anul acesta un ritm de extindere mult mai agresiv, concretizat in deschiderea unui numar de cinci restaurante noi, patru in regie proprie si unul in sistem de franciza. Odata facut acest prim pas catre franciza, Gregory's Romania intentioneaza sa se extinda incepand de anul viitor si in restul tarii.

„Luam in considerare franciza ca si modalitate de dezvoltare pentru restul tarii, insa prima vrem sa o acordam in Bucuresti din motive operationale ce tin de operarea locatiei pilot. Incepand din 2008 consideram ca atat compania noastra este pregatita din punct de vedere operational si logistic sa sustina un sistem de franciza in tara, cat si piata din marile orase poate integra un concept Gregory’s & Coffeeright”, a declarat recent pentru Wall-Street Cristian Mesaros, directorul general al Gregory's Romania.

Gregory's a intrat pe piata din Romania in urma cu 7 ani, iar doi ani mai tarziu a introdus si brandul Coffeeright in portofoliul sau, ajungand in prezent la o retea de 10 restaurante, toate in Bucuresti.

Principalii competitori ai lantului elen Gregory's sunt Everest, Spring Time, Snack Attack, Bonjour si McDonald's.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri