Aceasta evolutie a fost favorizata de volumele mari generate de produsele "negre", in special plasme si LCD-uri, de electrocasnice, unde vanzarile cele mai mari s-au inregistrat pe segmentul "white goods", de produsele IT (laptopuri) si produsele de sezon din categoria visual, camere foto si video, mentioneaza compania.

Cresterea vanzarilor in trimestrul III din 2007 a fost sustinuta, de asemenea, de imbunatatirea performantelor de sales-out pe fiecare din magazinele Altex si Media Galaxy in parte, ca urmare a preocuparii constante privind optimizarea serviciilor de logistica si distributie si imbogatirea gamelor de produse existente in magazine, se mai arata in comunicatul companiei.

"Pentru prima data, vanzarile Altex realizate in 2007 le depasesc pe cele din aceeasi perioada a anului de gratie 2005 – cand s-au inregistrat cele mai mari vanzari din istoria companiei. Avand in vedere evolutia de pana in acest moment, ne asteptam la mentinerea acestui trend ascendent si in trimestrul al patrulea, urmand ca Altex sa incheie anul 2007 cu vanzari de peste 300 de milioane de euro", a declarat Adrian Urda, director de operatiuni la Altex.

In prima jumatate a anului 2007, strategia Altex s-a concentrat pe modernizarea si dezvoltarea celor doua retele, Altex Megastore si Media Galaxy, valoarea investitiilor ridicanduse la cinci milioane euro. La sfarsitul lunii iulie, Altex avea o suprafata comerciala de peste 80.000 metri patrati, avand peste 80 de magazine Altex Megastore, 15 magazine Media Galaxy si cinci magazine Digital, un concept nou de retail, pe suprafete mici.