"Investitia planificata pentru anul viitor, care se va ridica la aproximativ 16.000.000 euro, va fi orientata catre instalarea de noi fermentatoare, dezvoltarea utilitatilor si marirea capacitatii de imbuteliere la doza", a declarat presedintele URBB, Shachar Shaine.

Pana in prezent, investitia totala URBB pe piata din Romania se ridica la 126 milioane de dolari. De asemenea, compania a investit, in 2006, peste 900.000 de dolari intr-o instalatie care recupereaza dioxidul de carbon rezultat din procesul de productie a berii, ca masura de protectie a mediului.

Dupa zece ani de prezenta in Romania, compania URBB a ajuns ca in 2007 sa detina in portofoliu 10 branduri, comparativ cu 1997 cand detinea un singur brand. De asemenea, volumul vanzarilor a crescut de opt ori fata de anul 1997, iar cota de piata de cinci ori. Numarul angajatilor fabricii Tuborg a crescut in cei zece ani de cinci ori, iar capacitatea de productie de patru ori.

Portofoliul URBB cuprinde exclusiv marci internationale de bere, respectiv Tuborg, Tuborg Strong, Tuborg Christmas Brew, Holsten, Carlsberg, Skol, Guinness si Kilkenny.