"Este in principal o crestere organica obtinuta printr-o mai buna comunicare si intelegere a necesitatilor clientilor din portofoliu. In plus, noul sistem de vanzari bazat pe echipele senior-trainee din cadrul programului Trainee a generat o depasire a bugetului cu un milion de euro" a declarat CEO Be Proffice, Carmen Andrei.

Birotica si papetaria au reprezentat aproximativ 60% din incasarile Be Proffice din noiembrie, in timp ce gama de IT a adus aproximativ 25%. Diferenta reprezinta vanzari de mobilier de birou si promotionale. Gama de promotionale este cea care a inregistrat cea mai puternica evolutie pozitiva, dublandu-si rulajul datorita sezonului de iarna. Gamele de papetarie, IT si mobila si-au mentinut trendul de crestere manifestat in partea a doua a anului, dinamica fata de luna octombrie fiind de 10%.

Trei sferturi din veniturile lunii noiembrie au fost realizate prin intermediul Office Express, in timp ce Astra Plus a adus un sfert din rulaj, prin vanzari catre revanzatori si mass market. O evolutie extrem de buna inregistreaza noul canal de vanzare – mail order – , cresterile lunare fiind de peste 25%.

Citeste si:

In primele noua luni ale anului Be Proffice a avut un rulaj de 45 milioane euro, din care 60% din birotica si papetarie, 25% din vanzari de produse IT si 7% din mobilier de birou.

BeProffice face parte din diviza Proffice a RTC Holding care cuprinde companii specializate in distributia de birotica-papetarie si articole de birou. Proffice reuneste pe langa Be Proffice si alte trei companii: Ranco (import si distributie de articole promotionale), Aqua Regis si Top Office Products (importator si distribuitor Kores, Novus, Durable, Dahle, Dymo si Sanford Brands: Parker, Waterman).

Divizia Proffice a raportat o cifra de afaceri de 62 milioane euro in 2006 si isi propune pentru 2007 depasirea pragului de 70 milioane euro.