Segmentele care vor contribui cel mai mult la evolutia pietei de AfH din Romania vor fi complexele de birouri, industria alimentara, industria auto si HoReCa. Conform datelor detinute de Paper Plus, in Europa de Vest ritmul anual de crestere a pietei de AfH atinge in mod constant valoarea de 2-3%, in timp ce in Romania acesta a depasit valoarea de 20% in perioada 2005 – 2006, iar pentru perioada 2006 – 2007, rata cresterii a fost de 30 – 40%.

"Piata de AfH din Romania a cunoscut o evolutie notabila in 2007, iar rezultatele obtinute de Paper Plus anul acesta ne incurajeaza si in estimarile realizate pentru perioada urmatoare, in acelasi timp datorita unor programe speciale dedicate segmentelor carora ne adresam. In conditiile in care isi va mentine acest ritm de crestere, in aproximativ doi - trei ani, piata locala de AfH va atinge nivelul actual de dezvoltare inregistrat de cea din Polonia, cea mai dezvoltata piata de profil din regiune", a declarat directorul general Paper Plus, Marian Ivan.

Datorita cresterii numarului de cereri din partea clientilor, Paper Plus estimeaza ca valoarea vanzarilor pentru anul urmator va creste cu peste 40-50% fata de 2007. Potrivit datelor oficialilor companiei, in prezent produsele din hartie cumuleaza o valoare de peste 80% din totalul vanzarilor realizate de companie in primele noua luni ale anului 2007. Compania Paper Plus a estimat pentru 2007 o cifra de afaceri de aproximativ 2,3 milioane euro, dublu fata de valoarea inregistrata in 2006, 1,2 milioane euro.

Compania Paper Plus a fost infiintata in 2002 si activeaza pe piata romaneasca a ofertantilor de solutii profesionale AfH pentru igiena. Paper Plus comercializeaza produsele AfH precum role de hartie, prosoape de hartie, servetele, dispensere si suporturi industriale pentru hartie. Paper Plus ofera, de asemenea, service-ul dispenserelor si al suporturilor de hartie. Produsele Paper Plus sunt prezente in principalele centre urbane ale tarii, precum Arad, Brasov, Bucuresti, Cluj, Craiova, Iasi, Ploiesti si Timisoara.