Cea mai importanta crestere in valoare, de peste 150%, a fost obtinuta pe serviciul de curierat rapid Curiero 24, care detine o pondere de 70%din cifra de afaceri, fata de 50% in 2006. Celelalte servicii din portofoliu, Curiero Express (local) si Curiero Post, detin ponderi de 3% si respectiv 27% din cifra de afaceri a companiei.

"Avem ca tinte cresterea cotei de piata de la 10-12%, cat este in prezent, la 15%, precum si a marjei de profit de la 8-10% la 10-11%. In 2008 vom cauta resursele de dezvoltare cu predilectie in interiorul companiei, adica in principal in eficientizarea activitatilor si serviciilor", a declarat presedintele Curiero, Bogdan Carcu.

Compania va relua anul acesta si serviciul Cargo, suspendat temporar ca urmare a abordarii strategice asumate. Potrivit reprezentantilor companiei, Curiero Cargo va fi relansat pe o noua platforma, pentru a indeplini obiectivele de calitate si profitabilitate. In plus, serviciul Curiero Express (local), lansat anul trecut in Bucuresti si in alte 14 orase din tara, va beneficia de o atentie deosebita in planurile de dezvoltare ale Curiero. Compania urmareste astfel sa devina in urmatoarea perioada liderul pietei pe acest segment in Bucuresti.

Citeste si:

"Vom renunta pentru moment la planurile de achizitie a unor jucatori straini si vom investi circa trei milioane de euro in tehnologie si flota. Cresterile Curiero din acest an vor fi realizate si pe fondul introducerii integrale in reteaua Curiero a unor sisteme de cantarire. Estimez ca in acest moment, 20% din valoarea cifrei de afaceri a oricarei companii de curierat din Romania se pierde ca urmare a necantaririi marfii", a completat Carcu.

Curiero are peste 70 de puncte de lucru in tara, pe langa cel din Bucuresti, prin care asigura acoperirea nationala pentru serviciile sale. Compania asigura la nivel national servicii de curierat rapid, curierat expres local, curierat postal si cargo.