Producatorul de carne si preparate din carne, Marex Braila estimeaza pentru 2007 o cifra de afaceri mai mare cu 20-25% comparativ cu nivelul din 2006 cand a raportat afaceri de 40 milioane euro.
"In 2006 am inregistrat afaceri de 40 milioane euro, iar pentru 2007 estimam un plus de 20-25%. De asemenea, vom continua sa investim in dezvoltarea afecerilor si a liniilor de productie astfel incat in 2013 sa ajunge la o productie de un milion de capete (de porci) anual, de la 120.000 de capete in prezent", a declarat directorul general al companiei, Marin Moraru.

Acesta a adaugat ca investitiile companiei din 2003 pana in prezent se ridica la circa 50 milioane euro. Ultima investitie a fost facuta anul trecut intr-o fabrica de preparate care a costat cinci milioane euro, din care doua milioane euro au fost fonduri SAPARD.

Compania Marex a semnat un parteneriat cu Carrefour Romania pentru lansarea unei Filiere a Calitatii pentru carnea proaspata de porc. In urma acestui contract producatorul brailean va livra zece tone pe zi de carne proaspata de porc ce va fi comercializata in reteaua de magazine Carrefour.

"Proiectul cu Marex a inceput in urma cu un an si jumatate, dar abia acum s-a concretizat prin semnarea unui contract. Produsele Marex vor fi comercializate in toate magazinele Carrefour, in raioanele de vanzare asistata. In viitor vrem sa dezvoltam astfel de filiere ale calitatii si pentru alte segmente (peste, fructe si legume etc), prin urmare suntem deschisi catre noi parteneriate", a adaugat directorul de marketing al Carrefour, Andreea Mihai.

Marex este o afacere de familie demarata in urma cu 17 ani. Din 1998 compania comercializeaza si produce carne din prorc si preparate aferente. De asemenea, compania promoveaza cunoscuta marca de votca Imperial.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri