In primele trei luni ale anului 2008, vanzarile totale la nivel de grup s-au situat in jurul valorii de 865,1 milioane de euro, dintre care vanzarile realizate dincolo de granitele Germaniei au urcat pana la valoarea totala de 238,6 milioane de euro, cu 15,5% peste suma raportata pentru intervalul ianuarie-martie 2007, potrivit datelor furnizate de companie.

La nivelul grupului, indicatorul EBITA corespunzator primului trimestru a fost de minus 20,8 milioane euro, acesta fiind influentat.

Pe plan local, Praktiker a anuntat ca va deschide anul acesta inca cinci magazine, investitie care se ridica la aproximativ 50 de milioane de euro, planurile de extindere vizand, pe plan local, o retea de 30 de magazine de tip do-it-yourself.

Compania va continua, anul acesta, extinderea retelei de magazine de constructii si amenajari interioare, investitia medie pentru fiecare dintre cele cinci magazine care urmeaza a fi inaugurate fiind de 8-10 milioane de euro, potrivit declaratiilor reprezentantilor Praktiker Romania.

Citeste si:

"Principala noastra tinta pentru urmatorul interval de doi ani ramane extinderea retelei la peste 30 de magazine. Rezultatele anului trecut sunt un suport foarte important pentru continuarea expansiunii", a declarat, la inceputul lunii, Guenter Vosskaemper (foto), directorul general al Praktiker Romania.

In prezent, Praktiker Romania opereaza o retea de 20 de magazine, situate in 17 orase din tara.

Fondat in 1978, grupul german detine peste 400 de magazine in noua tari din Europa – Germania, Romania, Bulgaria, Polonia, Ungaria, Turcia, Grecia, Luxemburg si Ucraina.