"Initial am vrut sa intram in Romania prin achizitionarea lantului de supermarketuri Artima, dar am pierdut batalia in fata Carrefour Romania. Momentan realizam studii pentru a cunoaste piata romaneasca mai bine si pentru a identifica un alt potential jucator existent pe segmentul de supermarketuri pe care l-am putea prelua", a spus directorul general al lantului de supermarketuri Piccadilly, achizitionat anul trecut de Delta Maxi, Stefan Kossev.

Acesta a adaugat ca Delta Maxi va intra in Romania, cel mai probabil, cu formatul sau de discount Tempo, deoarece acesta este inca un segment foarte competitiv in retailul romanesc.

Delta Maxi controleaza in prezent lantul de supermarketuri Piccadilly, cu suprafete de circa 3.000 metri patrati pe unitate, lantul de magazine tip discount Tempo, cu suprafete de circa 10.000 mp, lantul de magazine Mini Maxi cu suprafete de 400 mp pe unitate, Maxi cu suprafete intre o mie si 3.000 mp si Super Maxi cu suprafete de 4.000 mp.

Citeste si:

Grupul Delta Maxi este interesat si de realizarea unui proiect Greenfield (constructia unui magazin de la zero-n.red) pentru intrarea in Romania, dar acest lucru ar presupune investitii mult mai costisitoare, motiv pentru care compania doreste preluarea unui lant deja existent.

"Achizitionarea unui jucator local ar insemna pentru noi costuri mai mici dar si o mai buna organizare si penetrare a pietei . Cu siguranta, primele magazine nu vor fi deschise in nordul Romaniei, deoarece ar presupune costuri ridicate cu logistica", a mentionat Kossev.

Lantul de supermarketuri Piccadilly controleaza 11 magazine in Bulgaria si intentionaeza sa mai deschida sase unitati in acest an. Lantul are 1.800 de angajati si a realizat o cifra de afaceri de 110 milioane de euro in 2007. Delta Maxi a achizitionat Piccadilly anul trecut si opereaza magazine in Serbia, Bosnia si Muntenegru.