Conform comunicatului, suprafata de vanzare este de 1.150 mp si cuprinde aproximativ 8.000 de articole. Printre acestea se numara produse proaspete, articole de menaj, papetarie, articole textile, electrocasnice mici.

Potrivit datelor companiei, Grupul Carrefour a preluat Artima in 2007, acesta detinand 21 de supermarketuri in vestul Romaniei, cu o suprafata de vanzare totala de 21.000 mp. Pe parcursul acestui an, toate magazinele Artima vor fi transformate in Carrefour Express, investitia totala in rebranding ridicandu-se la aproximativ sase milioane de euro.

Compania a mai anuntat joi ca in perioada 2008-2009 va continua strategia de dezvoltare, si va mai deschide hypermarketuri Carrefour in: Oradea, Buzau, Sibiu, Deva, Braila, Iasi si Bucuresti.

Carrefour este lider pe formatul de hypermarket in Romania, realizand in 2007 o cifra de afaceri de 866 milioane de euro, cu o crestere de 42,2% fata de 2006. In 2008, Carrefour se asteapta sa depaseasca un miliard de euro in ceea ce priveste cifra de afaceri.