Liviu Irimia va ocupa, incepand cu luna octombrie, functia de director general la Lipomin si Carpatina, dupa ce a renuntat la functia de director de marketing al Inbev Romania.
Potrivit unui comunicat al Lipomin SA, compania se afla in plin proces de transformare dupa ce a achizitionat la mijlocul acestui an izvorul de apa plata Domogled de la Herculane.

“Cresterea pe care ne-am asumat-o pentru anul viitor trebuia gestionata strans de o persoana cu state vechi de plata in zona noastra de business. Liviu Irimia se afla in topul executivilor din aceasta piata, asa ca l-am convins sa ni se alature”, declara Mihai Bratu, presedinte al Consiliului de Administratie Lipomin.

Cu peste 14 ani de experienta pe piata FMCG, Irimia (39 de ani) a lucrat, de-a lungul timpului, pentru nume importante din industrie precum R.J. Reynolds, Total Distribution Group, Nestle, Beiersdorf sau InBev.

In cadrul InBev Romania, Liviu Irimia a reusit, alaturi de o echipa de 12 persoane, sa aseze brandul Bergenbier pe prima pozitie in segmentul sau de piata.

“Carpatina imi ofera sansa sa folosesc la maxim know-how-ul dobandit pana acum pentru ca piata apei minerale naturale este una acut concurentiala, iar intentia de crestere a afacerii trebuie sustinuta cu strategie, planuri pe termen lung si decizii bine documentate”, spune Irimia.

Carpatina a intrat in portofoliul Lipomin SA in februarie 2006, prin achizitionarea pachetului majoritar de actiuni. In 2007, Carpatina si Lipomin au imbuteliat si vandut 74 milioane litri de apa, vanzari care s-au ridicat la aproximativ 10 mil. euro.

Carpatina si Lipomin detin aproximativ 7 % din piata romaneasca de apa minerala imbuteliata la pet, potrivit datelor furnizate de companie.

itlurile companiei se tranzactioneaza la categoria de baza a pietei Rasdaq, sub simbolul LIPO.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri