"In ceea ce priveste business-ul propriu, asteptarile noastre nu sunt foarte optimiste, dar nici pesimiste. Vanzarile Arctic urmeaza oarecum trendul normal. Fiind un producator local, Arctic depinde mai putin de cursul leu/euro. Momentan, nu avem in plan sa operam schimbari in ceea ce priveste preturile", a spus Monica Iavorschi (foto).

Aceasta a adaugat ca, in contextul crizei financiare care a dus la deprecierea monedei nationale, importatorii vor fi cei care vor dicta evolutia preturilor, intrucat ei sunt mai afectati de schimbarile mediului macro-economic, iar din pozitia de producator, Arctic nu va resimti foarte mult aceste schimbari.

Potrivit reprezentantilor companiei, Arctic Gaesti detine in prezent 30% din totalul pietei locale de electrocasnice.

Arctic a lansat miercuri “Arctic Expert Line”, o platforma de asistenta pre si post vanzare de tip call center , costurile operationale anuale strict pe partea de comunicare fiind estimate la aproximativ 50.000 de euro, a declarat, pentru Wall-Street, Dan Radu, service manager Arctic.

Serviciul de call center face parte din programul “Arctic. Pentru tine”, o platforma de servicii aditionale cu valoare adaugata pentru consumatori si pentru partenerii de afaceri. Astfel, clientii pot afla informatii despre produse, locul de achizitionare, pret, service sau garantie, primind totodata consiliere in cumparare.

“In prezent, avem o echipa formata din 20 de oameni, dintre care 4 se ocupa strict de acest serviciu de call center. Call center-ul se afla la Gaiesti. Pe viitor, vom vedea daca vom avea nevoie de mai multi angajati”, a spus Dan Radu.

In plus, programul include si o platforma online pentru dealerii companiei, de unde pot afla informatii despre produsele, campaniile de comunicare si promotiile Arctic.

Citeste si:

Clientii care doresc sa apeleze la serviciul de asistenta telefonica au la dispozitie numere de telefon din retelele Romtelecom, Orange si Vodafone, sau o adresa de e-mail disponibila pe site-ul Arctic.

Potrivit unor studii realizate de companie, principalele criterii de selectie ale clientilor Arctic sunt brand-ul (66%), pretul (58%), caracteristicile tehnice (58%) si serviciile aditionale (41%).

De asemenea, romanii achizitioneaza in medie de-a lungul vietii trei produse electrocasnice, situandu-se astfel la nivelul majoritatii statelor europene.

Arctic detine cea mai mare retea de service la nivel national, constand in 38 de reprezentante pentru care lucreaza 100 de tehnicieni.

Compania a inregistrat in 2007 o cifra de afaceri de 224,3 mil. euro, cu un volum total al vanzarilor de 1, 5 mil. unitati. Arctic are in prezent 2.300 de angajati.

Arctic face parte din grupul Arcelik, al treilea producator european de aparatura electrocasnica. La peste 50 de ani de la infintare, produsele companiei sunt prezente in peste 100 de tari. Arcelik detine 12 unitati de productie in patru tari si peste 17.000 de angajati. Compania a inregistrat in 2007 o cifra de afaceri de 3,7 miliarde euro.