Banii necesari proiectului vor fi asigurati din sursele proprii CET Brasov, care este o centrala in cogenerare care are capital de stat.

Contractul va fi atribuit prin licitatie deschisa si presupune transportul carbunelui de la mina, la gara CFR Brasov Triaj si are o durata de un an de la data adjudecarii (de la 1 ianuarie la 31 decembrie 2009). Calea ferata exista deja, iar companiile interesate trebuie sa faca dovada ca au vagoanele necesare (in proprietate sau inchiriate) de tip FALS, potrivit datelor companiei, anunta NewsIn.

Companiile interesate trebuie sa fii incheiat cel mult trei contracte similare, de minim 50% din valoarea estimata a acestui contract, potrivit conditiilor prevazute in caietul de sarcini.

Citeste si:

Termenul limita pentru depunerea cererilor de participare este 19 decembrie, data la care vor fi deschise ofertele.

CET Brasov, ca entitate juridica, a luat fiinta la 1 ianuarie 1986 si are ca principal profil de activitate producerea combinata de energie electrica si termica pe baza de lignit si de gaze naturale, mai ales pentru orasul Brasov.