“Unirea celor doua forte reprezinta o buna oportunitate a momentului, care va stimula cresterea grupului Mapei in pietele in care activeaza. Concret, prin intermediul Polyglass, Mapei Group isi va largi considerabil gama de produse din segmentul de hidroizolatii care vor fi oferite pe langa cele nouă linii de produse existente, dezvoltate in urma unor cercetari tehnologice de ultima ora, care respectă in acelasi timp normele europene de mediu“, a declarat Vasile Brad, director general Mapei Romania.

Polyglass Group, activeaza in piata de peste 35 de ani iar in prezent se afla in topul celor mai performante companii specializate in cercetare, dezvoltare, productie de membrane bituminoase si sisteme de hidroizolatii pentru industria de constructii. Are o cifra de afaceri de 120 de milioane de euro anual, fabrici in Italia si Statele Unite ale Americii si o productie de peste 50.000.000 mp/an, exportand in peste 40 de tari la nivel mondial.

Mapei a inceput activitatea acum 72 de ani in Italia, astazi fiind unul dintre liderii mondiali in productia de adezivi si produse pentru constructii, inregistrand o cifra de afaceri anuala de peste 1,7 miliarde de euro.

Grupul are 53 de centre de productie, 5500 de angajati, acoperire pe toate cele 5 continente, in 24 de tari. Cele 1200 de produse sunt distribuite pentru aproximativ 50.000 de clienti din intreaga lume. Produsele Mapei au fost folosite pentru megastructuri reprezentative din intreaga lume precum: Capela Sixtina, Statuia Libertatii, Burj Al Arab, Turnurile Petronas etc.

Viitorul Mapei-Polyglass, sub umbrela Mapei Group este bazat pe obiective comune, precum: inovatie in cercetarea si dezvoltarea de noi produse, care sa ofere solutii cat mai simple si mai eficiente, sa usureze conditiile de munca si nu in ultimul rand sa protejeze mediul.

“In aceasta perioada economica instabila, Polyglass intareste pozitia Mapei Group, creand oportunitatea dezvoltarii unui varf tehnologic in domeniul produselor pentru constructii. Mapei Group are in plan continuarea strategiei de dezvoltare la nivel international, urmarind atingerea unei cifre de afaceri de 2 miliarde de euro pana in 2010“, a mai adaugat Brad.