“Produsele din gama real,- Quality sunt, in medie, cu 20% mai ieftine decat produsele de calitate similara prezente in magazinele Real”, a declarat Tjeerd Jegen (foto), director general Real Hypermarket Romania.

Oficialul Real a mai spus ca aceasta perioada este una foarte potrivita pentru lansarea unui astfel de brand, la preturi accesibile. “Acum cumparatorii se ghideaza in primul rand dupa pretul unui produs, iar atunci cand au de ales intre produse de o calitate similara il aleg pe cel mai ieftin”, precizeaza seful retelei germane de hypermarketuri.

Acesta mai afirma ca marjele de profit obtinute de pe urma produselor de marca proprie sunt mai mari decat in cazul celorlalte produse comercializate de retailerul german. “Marjele de profit sunt mai ridicate decat in cazul celorlalte produse si acest lucru ne ajuta pentru ca putem micsora pretul altor produse si astfel sa avem cele mai bune preturi din piata. Pe timp de criza nu marsezi pe profit, ci pe volum”, a adaugat reprezentantul Real.

Tot pana la sfarsitul anului 2011 retailerul are in plan introducerea in magazinele proprii a nu mai putin de 2.184 de produse din marca Quality.

Pe langa brandul Quality, cu un pret mediu, Real a mai lansat si brandul TIP, adresat clientilor cu bugete reduse, dar si un brand premium, Selection, iar in curand se vor lansa si produsele organice, real,- Bio.

Vanzari in crestere de pana la 10% in T1

Vanzarile retelei de hipermaketuri Real din Romania au crescut in primul trimestru al anului cu pana la 10%, iar din luna mai au avansat cu peste 10%, comparativ cu perioadele similare din 2008.

De asemenea, 2009 poate fi primul an in care retailerul german ar putea inregistra profit pe piata locala, pierderile raportate fiind din ce in ce mai reduse de la an la an.

Pentru acest an, Real are in plan deschiderea a inca patru magazine pe piata locala, in Timisoara, Ploiesti si doua in Bucuresti (zona Cotroceni si in zona Policolor).

Reteaua Real numara in prezent 21 de magazine in toata tara.

Divizia Real Hypermarket face parte din Metro Group, unul dintre cei mai mari retaileri la nivel mondial, prezent in 32 de tari, unde detine peste 2.200 de magazine.