"Intrarea URBB pe piata apei minerale face parte din strategia de dezvoltare a companiei pe piata bauturilor. Avand un portofoliu bine consolidat de bere si bauturi racoritoare (carbonatate si necarbonatate), am considerat ca dezvoltarea unei marci de apa minerala este urmatorul pas. Brandul pe care il vom dezvolta va pastra caracteristicile produselor din portofoliul nostru, fiind o marca premium, un produs natural si sanatos", a declarat Shachar Shaine (foto), presedinte URBB&Carlsrom Beverage.
Sursa de apa este localizata intr-o zona rurala, departe de industrie si agricultura, intr-o rezervatie naturala. Capacitatea sursei este de 7 litri/secunda.
In prezent, URBB detine 9% cota de piata pe segmentul berii, respectiv 4-5% pe piata bauturilor racoritoare. Daca in 2008 compania a inregistrat o crestere de 70% pe segmentul de bauturi racoritoare, in 2009 oficialii URBB preconizeaza o crestere a vanzarilor de 37%.
La finalul anului 2008, vanzarile URBB au crescut cu 12% in volum, valoare care include atat vanzarile de bere, cat si cele de bauturi racoritoare. Vanzarile de bere au reprezentat 85% din totalul vanzarilor, in timp ce marcile cu cele mai mari cresteri au fost Tuborg si Holsten. Cifra de afaceri a companiei s-a majorat in 2008 cu 18% fata de 2007.
Portofoliul URBB cuprinde marcile internationale de bere - Tuborg, Tuborg Strong, Tuborg Christmas Brew, Carlsberg, Skol, Guinness, Holsten si Kilkenny si bauturile racoritoare - Orangina si Granini.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: