„Am reusit sa avem o evolutie pozitiva in aceasta perioada datorita faptului ca numarul de clienti a crescut cu 15% intre 31 decembrie 2008 si 31 martie 2009”, a declarat Dan Popa, directorul general al companiei.

Depozitul de Papetarie si-a planificat pentru acest an o cifra de afaceri de 7,2 milioane euro, la acelasi nivel cu rezultatul pe 2008, caile prin care intentioneaza sa realizeze acest obiectiv fiind cele clasice: cresterea numarului de clienti si a portofoliului de produse, respectiv cresterea valorii medii a comenzilor.

„Avem de trecut un trimestru doi destul de dificil, care este traditional mai slab decat primul trimestru al anului, in sectorul papetariei, fiind marcat de doua perioade slabe pentru vanzari: Pastele si mini-vacanta de 1 mai, respectiv luna iunie. Vanzarile revin, traditional, la nivelurile normale in august si septembrie, cand incep aprovizionarile pentru reinceperea anului scolar, respectiv pentru reluarea activitatii in companii, dupa perioada de vacante. Practic, cea de-a doua jumatate a anului este cea mai buna, pentru vanzari”, explica Dan Popa, directorul general al Depozitului de Papetarie.

Depozitul de Papetarie este un business cu capital 100% romanesc, infiintat in 1998. Cu peste 8.000 de clienti si o cifra de afaceri de 7,2 milioane euro anul trecut, Depozitul de Papetarie vizeaza anul acesta consolidarea businessului si cresterea numarului de clienti. Depozitul de Papetarie reprezinta in mod direct in Romania unele dintre cele mai renumite marci din domeniu: Bi-Office, Centropen, Cleanlike, Elba, Fellowes, Hopax, Karton P+P, Korona, Laco, Memoris-Precious, Mikro, Oxford, Parker, Pensan, Quicks, Syrom, Tanex, Tarifold, Waterman.