Jose Antonio Medran va ocupa functia de vice presedinte - Oral Care&Personal Health Care, Europa Centrala si de Est, Orientul Mijlociu si Africa.

Cariera lui Medran alaturi de P&G a debutat in decembrie 1986 ca assistant brand manager pentru filiala din Neuilly (Franta) a companiei. Din ianuarie 1991, ocupa functia de brand manager (new brands launch) in Istanbul (Turcia), iar din decembrie 2000 este director general de marketing pentru Europa Centrala, Orientul Mijlociu si Africa, fiind responsabil cu operatiuni de marketing, planificare personal si planificare strategica pentru CEMEA si raportand direct catre presedintele CEMEA din Geneva (Elvetia).

Din aprilie 2005, a indeplinit functia de vice presedinte si director general pentru pietele din regiune (Romania, Serbia si Muntenegru, Bulgaria, Bosnia, Albania, Moldova, Macedonia).

Sub conducerea lui Jose Medran, filiala P&G Romania a inregistrat o continua diversificare si extindere. Astfel, anul 2005 a marcat fuziunea Procter&Gamble cu Gillette la nivel global, realizata in diverse etape. Fuziunea din Romania s-a desfasurat in cursul anului 2006, la data de 1 Iulie 2006 Procter&Gamble Distribution SRL fuzionand cu Gillette Romania SRL si preluand activele nete ale acesteia.

De asemenea, sub conducerea lui Medran, Procter&Gamble a demarat, la inceputul lunii februarie 2009, prima investitie Greenfield din Romania, prin inceperea lucrarilor de constructie a fabricii de sampoane si de produse de ingrijire a parului din localitatea Urlati, judetul Prahova.

Noul director general P&G Romania a condus anterior operatiunile din Ucraina ale companiei. Printre functiilor ocupate in cadrul P&G se numara customer business development din Schwalbach (Germania)-iunie 1990, asistent brand manager (1991-1993), brand manager in cadrul birourilor din Jeddah, Arabia Saudita, in perioada 1993-1995 si din Atena, Grecia, in intervalul 1996-1997, marketing manager in cadrul birourilor din Grecia (1997-1998) si Belgia (1998-2000).

Anterior perioadei in care a condus biroul din Ucraina, Sotirios Marinidis a ocupat diferite pozitii de conducere in calitate de Marketing Director in cadrul biroului din Moscova.

Afacerile companiilor detinute de gigantul american din industria bunurilor de larg consum Procter&Gamble in Romania au ajuns anul trecut la o valoare cumulata de 1,96 mld.lei (531 milioane de euro), in scadere cu 4,1% fata de 2007, cand au fost de 553,2 mil. euro.

Cu o traditie de aproape 170 de ani, Procter&Gamble a fost infiintata in Statele Unite, desfasurandu-si in prezent activitatea in peste 180 de tari.

Procter&Gamble comercializeaza pe piata romaneasca marci recunoscute si apreciate de consumatorii din lumea intreaga ca: Ariel, Tide, Bonux, Ace, Lenor, Mr. Proper, Fairy, Pantene Pro-V, Head & Shoulders, Safeguard, Herbal Essences, Wash&Go, Blend-a-med, Camay, Always, Alldays, Discreet, Pampers, Wella (Safira, Wellaton, Wellaflex, Design), Londa (Londa Color, Londa Trends), Gillette, Braun, Duracell, Oral-B.

In cei 17 ani de prezenta pe piata din Romania, P&G a avut o contributie de peste 400 mil. dolari la bugetul de stat prin impozite pe salarii, impozite pe profit, TVA si taxe vamale. In plus, in 2008 compania a investit peste 2 mil. dolari in educatie, programe de calificare si dezvoltare pentru angajati.

De asemenea, P&G a investit anul trecut in publicitate peste 20 de milioane de dolari.

Care sunt planurile gigantului P&G pentru fabrica din Urlati

Care sunt planurile gigantului P&G pentru fabrica din Urlati