“In primul semestru al acestui an, ne-am concentrat atentia pe diversificarea serviciilor Medsana si pe investitiile in aparatura medicala ultra-performanta pentru toate clinicile pe care le detinem, in concluzie, pe consolidarea pozitiei Medsana pe piata de profil. Inceputul anului l-am rezervat sondarii pietei de profil, a dinamicii si evolutiei acesteia in conditiile actualei crizei financiare. Avand in vedere rezultatele bune din primul semestru, pentru semestrul II, avem planificata deschiderea a doua noi centre medicale in Bucuresti care sa includa in oferta, toate investigatiile care se pot efectua in ambulator, precum si reluarea discutiilor referitoare la spital”, a declarat Vassilis Chaniotis, directorul general al Medsana.

Compania va continua planurile de investitii prevazute in strategia de dezvoltare pentru acest an, strategie care prevede inaugurarea a doua noi clinici in Bucuresti, precum si reluarea discutiilor si stabilirea detaliilor referitoare la spitalul Medsana, se precizeaza intr-un comunicat de presa.

Potrivit acestuia, cifra de afaceri inregistrata de catre companie in primul semestru confirma previziunile Medsana asupra evolutiei pietei de servicii medicale private in 2009. La inceputul anului, compania a declarat ca acest segment “va continua sa creasca chiar si in conditiile actualei crize financiare, insa cresterea va fi mai moderata comparativ cu anul trecut”.

Reteaua Medsana cuprinde in acest moment doua centre medicale in Bucuresti: Primaverii si Cotroceni, un centru medical multidisciplinar in Ploiesti si un laborator, echipat cu analizatoare automate.

Piata serviciilor medicale private a atins, potrivit unui studiu realizat de firma de cercetare Mednet la solicitarea MediaXPrimm, pragul de 104 milioane de euro in 2008, in crestere cu 56%. Principalii competitori ai Medsana sunt MedLife, Medicover, Romar, Medcenter, Centrul Medical Unirea, Sanador si Gral Medical.