Arval, divizie a Arcelor Mittal Construction Romania, a vandut in primele noua luni 300.000 de mp de panouri sandwich, cantitate produsa integral in Romania, in scadere cu 7,6% fata de perioada similara a anului trecut, astfel incat compania a ajuns sa detina 9 procente din piata
Obiectivul principal, dupa crearea facilitatilor de productie in Romania, a fost cresterea cotei de piata pentru Arval si Armat (divizii ale ArcelorMittal Construction Romania), obiectiv atins in luna septembrie din 2009. Anul trecut Arval vanduse aproximativ 325.000 de mp de panouri sandwich in Romania.

“Ar fi fost imposibil sa ne crestem cota de piata din importuri, activitate la care am renuntat inca de la inceputul lui 2009”, declara Dan Vlaiculescu, directorul de vanzari al Arval. Cota de piata a Arval in zona de panouri sandwich a ajuns la aproximativ 9 procente, pe o piata in care se inghesuie zeci de jucatori.

Cresterea cotei de piata in Romania si intetirea exportului catre Bulgaria sunt sustinute de o gama mult mai variata de produse. Arval poate produce in Romania, inca din septembrie 2008, atat panouri pe segmentul entry level price, cat si panouri specializate pentru fatade si compartimentari.

“Anul acesta ne-am focusat pe adaptarea ofertei noastre la nevoile actuale ale pietei din Romania, dar si la cerintele pietelor din regiune. Astfel, 30 de

Arcelor Mittal Construction Romania a incheiat anul 2008 cu o cifra de afaceri de 24 de milioane de euro. AMCR detine trei divizii, Arclad (producator de panouri termoizolante, table cutate), Arval (solutii pentru constructii) si Armat (producator de tigla metalica si jgheaburi),


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri