Obiectivul principal, dupa crearea facilitatilor de productie in Romania, a fost cresterea cotei de piata pentru Arval si Armat (divizii ale ArcelorMittal Construction Romania), obiectiv atins in luna septembrie din 2009. Anul trecut Arval vanduse aproximativ 325.000 de mp de panouri sandwich in Romania.

“Ar fi fost imposibil sa ne crestem cota de piata din importuri, activitate la care am renuntat inca de la inceputul lui 2009”, declara Dan Vlaiculescu, directorul de vanzari al Arval. Cota de piata a Arval in zona de panouri sandwich a ajuns la aproximativ 9 procente, pe o piata in care se inghesuie zeci de jucatori.

Cresterea cotei de piata in Romania si intetirea exportului catre Bulgaria sunt sustinute de o gama mult mai variata de produse. Arval poate produce in Romania, inca din septembrie 2008, atat panouri pe segmentul entry level price, cat si panouri specializate pentru fatade si compartimentari.

“Anul acesta ne-am focusat pe adaptarea ofertei noastre la nevoile actuale ale pietei din Romania, dar si la cerintele pietelor din regiune. Astfel, 30 de

Arcelor Mittal Construction Romania a incheiat anul 2008 cu o cifra de afaceri de 24 de milioane de euro. AMCR detine trei divizii, Arclad (producator de panouri termoizolante, table cutate), Arval (solutii pentru constructii) si Armat (producator de tigla metalica si jgheaburi),