In opinia omului de afaceri, neprofitabilitatea unei astfel de locatii in centrele comerciale este cauzata atat de scaderea traficului pe fondul crizei cat si de un marketing deplorabil . “Traficul din mall-uri a scazut vizibil si nu puteam tine deschisa o cafenea doar pentru 2 zile de weekend. In plus, marketingul facut de reprezentantii centrelor comericale respective lasa de dorit”, a declarat, pentru Wall-Street, Marius Ghenea (foto).

El nu renunta definitiv la afacerile cu cafenele, ci are in plan relocarea lor in locatii stradale.”Anul acesta nu vom mai deschide nicio cafenea, insa incepand cu primavara lui 2010 vom inaugura unitati stradale in zone precum Piata Dorobantilor, Piata Romana, Universitate sau centrul istoric al Capitalei”, a mai adaugat omul de afaceri.

Ghenea considera ca viitorul apropiat nu este deloc roz pentru piata cafenelelor.” In prezent, consumatorii se concentreaza doar pe lucurile “must have”, iar iesirea intr-o cafenea nu este in niciun caz din aceasta categorie. De aceea, cred ca si 2010 va fi un an dificil”, explica Ghenea.

Desi preconiza ca in urmatorii trei ani va deschide 8-10 cafenele Testa Rossa pe piata locala, antreprenorul roman este sceptic in aceasta privinta. “Avand in vedere conditiile pietei e posibil ca numarul acesora sa se micsoreze”, a mai spus antreprenorul roman.

Brandul Testa Rossa a fost adus in Romania printr-un contract de franciza semnat cu grupul austriac Wedl. Compania Italian Coffee Concept este detinuta in proportie de 70% de Marius Ghenea, iar restul actiunilor sunt controlate de un antreprenor local.

Prima cafenea Testa Rossa din Romania a fost deschisa in mall-ul Liberty Center, in decembrie 2008.

Citeste si Dragos Petrescu, City Grill: Nu voi mai deschide restaurante in centre comerciale nici gratis

Dragos Petrescu, City Grill: Nu voi mai deschide restaurante in centre comerciale nici gratis

Dragos Petrescu, City Grill: Nu voi mai deschide restaurante in...