Metro va prezenta, in cadrul unor evenimente dedicate clientilor revanzatori (mici retaileri), oferta sa de produse marca proprie Aro (produse nealimentare la un prim nivel de preturi) si Fine Food (produse alimentare pozitionate pe segmentul premium).

„Prin organizarea evenimentelor asiguram o crestere durabila si profitabila a afacerilor pe care clientii revanzatori le gestioneaza. Conceptul acestui eveniment este de a oferi solutii de afaceri clientilor nostri, printr-un sortiment de marci proprii , consultanta in reamenajarea magazinelor, precum si cursuri de perfectionare", a declarat Anca Vizireanu (foto), director cumparari produse alimentare in cadrul companiei.

Marcile private sunt mai ieftine decat produsele similare din gama lor, dar care au branduri consacrate, iar diferenta de pret rezulta din faptul ca marcile private nu includ costurile de promovare.

Metro Cash & Carry s-a lansat oficial in Romania in luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distributie din Bucuresti. Astazi, reteaua de magazine numara 24 de centre de distributie: in Bucuresti - 4 centre (Militari, Voluntari, Berceni si Baneasa), in Brasov, Constanta si Timisoara cate 2 centre si cate un centru in fiecare din urmatoarele orase: Cluj, Bacau, Iasi, Craiova, Baia Mare, Galati, Ploiesti, Oradea, Sibiu, Suceava, Pitesti, Tg. Mures, Arad si Deva.


Cititi o analiza asupra pietei marcilor private ale marilor jucatori din retail.

Metro Cash&Carry, nou director achizitii produse alimentare

Metro Cash&Carry, nou director achizitii produse alimentare