Producatorul de soda calcinata GHCL Upsom Romania (UPS) a inregistrat in primele noua luni ale acestui an pierderi de 24,15 milioane lei (5,71 milioane euro), cu 24% mai mari fata de aceeasi perioada a anului trecut, pe afaceri in scadere cu 20%, a informat compania.
Compania raportase in perioada ianuarie - septembrie 2008 un rezultat negativ de 19,47 milioane lei.

Pe de alta parte, cifra de afaceri a Upsom s-a comprimat in primele noua luni din 2009 de la 111,72 milioane lei, la 89,4 milioane lei (21,13 milioane euro).

Compania a fost preluata in 2005 de catre Centraal Europese Petrochemische Amsterdam, care a cumparat de la fratii Marius si Valentin Cristescu pachetul majoritar de 64,75% in schimbul sumei de 19,5 milioane dolari.

Inaintea preluarii, compania purta denumirea de Bega Upsom. intre timp, atat actionarul majoritar, cat si societatea preluata si-au schimbat numele: Centraal Europese Petrochemische Amsterdam a devenit Indian England NV, iar Bega Upsom se numeste GHCL Upsom Romania SA.

Compania are un capital social de 40,66 milioane lei, divizat in 162.66 milioane de actiuni, cu valoarea nominala de 0,25 lei. Titlurile GHCL Upsom Romania se tranzactioneaza la categoria necotate a Bursei de Valori Bucuresti (BVB), sub simbolul UPS. Ultima cotatie a actiunilor Upsom a fost de 2,90 lei, inregistrata la inchiderea sedintei din 9 octombrie, ceea ce da companiei o capitalizare de 471,71 milioane lei (109,7 milioane euro).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri