Totodata, pierderile inregistrate in intervalul ianuarie-noiembrie 2009 au fost de 648.664.280 lei, in crestere cu 34,2% fata de perioada similara din 2008, cand acestea s-au ridicat la 483.277.073 lei.

Reprezentantii companiei feroviare sustin ca in functie de alocatia bugetara de care va beneficia in acest an CFR SA are ca prioritati continuarea lucrarilor si finalizarea lucrarilor de proiectare pe tronsoanele existente pe Coridorul IV paneuropean, respectiv lucrari in curs de executie pe sectiunile Bucuresti – Fetesti (finantare de la bugetul de stat), Fetesti – Constanta (finantare ex-ISPA), Campina – Predeal (finantare ex-ISPA).

Proiectele cuprind si infrastructura adiacenta podului Calafat – Vidin (finantare ex-ISPA) si proiectarea tehnica in curs de desfasurare pe sectiunile Brasov – Simeria si Simeria – Curtici.

"Astfel, este necesara demararea procedurilor de licitatie pentru lucrari pe sectiuni ale Coridorului IV (dupa finalizarea proiectelor tehnice), cu finantare din cadrul POS-T (fonduri de coeziune, de la BEI si de la bugetul de stat) Simeria – Coslariu, Curtici – Radna, Coslariu – Sighisoara", sustin reprezentantii CFR SA.

Proiectele vizeaza si reabilitare podurilor dunarene Fetesti si Cernavoda, anceperea proiectului pilot ERTMS pe un tronson al Coridorului IV (licitatii si inceperea lucrari), cu finantare in cadrul POS-T.

"Alte proiecte finantate din fonduri de dezvoltare regionala sunt modernizarea unor statii de cale ferata importante din Romania (16 statii), reabilitarea unor statii de cale ferata importante din Romania (cinci statii), reabilitarea de tuneluri si poduri de cale ferata pe reteaua TEN-T, continuarea implementarii centralizarii electronice in 11 statii (Craiova, Dr. Tr. Severin, Lugoj, Caransebes, ramificatia Buciumeni, Chiajna, Chitila, Palas, Constanta, Fetesti si Focsani)", au declarat reprezentantii CFR SA, citati de NewsIn.

Tot in functie de alocatia bugetara pe 2010, CFR SA ar mai putea demara lucrari si pentru inca alte doua programe, respectiv o linie noua de cale ferata Valcele – Rm. Valcea si consolidarea si suprainaltarea terasamentului in zona Sistemului Hidroenergetic National Portile de Fier.

In prezent, CFR Infrastructura are 26.600 de angajati.