"Magazinele sunt inchiriate. Pentru dotarea acestora cu echipamente si pentru upgradare am investit intre 250.000-300.000 euro", a declarat presedintele grupului, Grigore Horoi, citat de NewsIn.

Magazinele, sase in Bucuresti si doua in Constanta, au suprafete cuprinse intre 20 si 60 metri patrati.

“In prima parte a anului trecut am facut o cercetare si mai multe vizite de piata pentru a vedea cum merg vanzarile in retailul traditional, in sudul tarii. In special in pietele agroalimentare am constatat ca se realizeaza volume de vanzare mari, pe produse similare produselor noastre si la preturi care, uneori, le depaseau pe acelea practicate in magazinele Agricola Bacau. Deseori am observat ca se sta la coada, ca in alte vremuri, ca erau zile in care nu se reusea sa se aprovizioneze vitrinele cu carne pe masura cererii. Motivatia: nu are lumea timp sa mearga si uneori chiar sa stea la cozile imense din hipermarketuri. Multi oameni prefera magazinele de producator: vor marfa proaspata, la pret de producator. Prin urmare, am luat decizia lansarii acestui proiect”, au declarat reprezentantii companiei.

Anterior, compania detinea 30 de magazine si ia in calcul deschiderea a inca 10 unitati in acest an.

Producatorul de carne de pasare Agricola International Bacau estimeaza pentru anul 2009 o cifra de afaceri de 304 milioane lei, in crestere cu 12,6% fata de anul precedent, cand a obtinut afaceri de 270 milioane lei.

Agricola Bacau detine o cota de 16% din productia de carne de pasare realizata de unitatile specializate din Romania, respectiv o cota de piata de 10% si o notorietate asistata de 78% in randul consumatorilor. Sub marca Agricola Bacau se comercializeaza 100 tone de carne si produse din carne si peste 300 de mii de oua in fiecare zi.