Nuclearelectrica, al doilea producator de energie electrica din Romania, a investit peste 50 milioane euro in orasul Cernavoda, de la inaugurarea centralei nucleare in 1996 pana in prezent, a declarat directorul general al companiei, Pompiliu Budulan.
Constructiile finalizate sunt: o statie de pompare si tratare a apei potabile, in valoare de 10,2 milioane euro, un spital cu 100 de paturi si dispensar policlinic in Cernavoda, investitie de 9,8 milioane euro, podul "Sfanta Maria", finalizat in 2002, destinat accesului auto la gara Cernavoda si la autostrada Fetesti-Cernavoda, peste Canalul Dunare-Marea Neagra, lucrare de aproape 10 milioane euro, prcum si Liceul Energetic din Cernavoda, investitie de 8,1 milioane euro, inaugurat la sfarsitul lui 2006.

"In prezent, se afla in lucru un centru de instruire si agrement pentru tineret si copii in orasul Cernavoda, a carui constructie se ridica la 8,3 milioane euro", a adaugat Budulan, scrie NewsIn.
]
Nuclearelectrica, detinuta de stat, este al doilea mare producator de energie electrica din tara, acoperind circa 18% din necesarul de energie electrica, dupa Hidroelectrica.

Reactoarele 1 si 2 de la Cernavoda au fiecare instalata o putere de circa 700 MW. Alte doua reactoare urmeaza sa fie construite si puse in functiune dupa 2016, cu o putere instalata asemanatoare.

Unitatea 1 de la Cernavoda a intrat in exploatare comerciala in decembrie 1996, iar Unitatea 2 in septembrie 2007.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri